En torsdag på Friedbergerlandstr.

Igår var jag som sagt på Feinstaub där Black Gloves hade en liten mini-spelning. Dom körde något nytt och allting var väldigt nedtonat och rätt soft. Det gjorde dom bra och det var som vanligt najs att lyssna på killarna. Efter spelningen blev jag sittande och efter någon timme var det enbart jag, Annika, Carl philipp och Moritz som var kvar. Vi hamnade avslutningsvis på Silbergold (som otroligt nog var öppet den här gången).
Många bilder tog jag inte (lätt hänt att glömma bort att man äger en kamera), och någon video orkar jag inte ladda upp nu då min dator tagit nästan en timme på sig att fixa till bilderna. Snabb är ett ord jag inte skulle använda för att beskriva min dator.


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!