Ett försök till Tapas.

Jag satte på mig skyhöga klackar och tog mig bort till Bornheim. Där kilade jag och Yvonne in på Tierra Verde och fick ett bord bak i skamvrån. Då servitrisen väl fann oss så sa hon med ledsen röst att de tyvärr missat att det blivit sommartid (vem missar det en hel vecka? Vars har hon varit liksom.. Sovit värre än Törnrosa?) och hade fullbokat så "die Arme Jungs" i köket hade fullt upp, men om vi var beredda att vänta så kunde hon ta upp vår beställning. Vi beställde diverse ting och dryck och sedan började den långa väntan (låter som en bra titel på en film).
Efter 40 minuter fick vi drycken.
Efter 1 timme fick vi hälften av maten (vi åt tapas).
Efter 1 timme och 30 minuter fick vi resten.
Förutom det så var maten god (i och för sig hade jag kunnat äta upp mattorna på väggen vid det laget. Jo ni läste rätt, det hängde mattor på väggarna), servitrisen var snäll och restaurangen mysig.

Men det känns som en klen tröst så här i efterhand.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!