Fredagkväll med familjen (och otroligt god och mycket mat)



Ikväll bjöd familjen Renhuvud mig på middag. Jag fick dock välja ställe så vi åkte till Willy-Brandt-Platz och dinerade på Chicago Meatpackers. Det är ju en hit på alla sätt och vis. Mycket kött, barnvänligt och helt okej priser ändå. En mycket trevlig kväll helt enkelt. Det har varit så roligt och skönt att ha dom här (och jag tror dom har haft det riktigt bra också), och vår sista kväll blev hur trevlig som helst. Imorgon ska vi bara ta det lugnt, Linnea och (speciellt) Rikard vill gärna leka lite med pojkarna innan det bär av hem mot Sverige igen. Jag däremot blir kvar i Tyskland och firar valborg i kyrkans trädgård för att sedan fortsätta iväg på Tanz in den Mai. Nu är jag dock så trött så jag tänker enbart borsta tänderna och sen lägga mig raklång i min sköna säng.



Beställde (skitgod) drink, fick (asäcklig) shot på köpet



Jag och min otroligt snygga gu'son



Ricky



Lenny

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!