Lördag 16.04.11

Det kontinuerliga bloggandet har dött en aning, men.. Inga men, det bara är så.
Ska strax klä på mig (alltså påklädd är jag ju, men mer kläder) och åka ner på stan där jag ska träffa Hanna och Maria. Sen ska jag försöka hinna med en tur hem till Izabella innan jag ikväll ska barnvakta åt en ny familj. Annars mår jag bra, vill jag nog påstå. Förutom att jag har glömt mitt godis och min bok hemma hos Yvonne. Dit orkar jag inte gå så kan hända att jag köper nytt när jag är nere på stan. Ja både godis och bok, vill läsa den femte boken i Shopoholic-serien, och den är rätt lätt att läsa på tyska så..

Nej nu hörde jag att Jenny gjorde en kopp kaffe och fick panik-sug. Kaffe härnäst!

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!