Måndag och ny vecka (brukar det iofs vara när det är måndag)

Idag har jag varit väldigt produktiv. I alla fall än så länge.
Efter min måndags-promenad så åt jag frukost och satte mig ner för att försöka få tag på vuxenutbildningen i Falun. Det gick mot förmodan hur bra som helst och jag fick svar på mina frågor. Sen har jag spenderat resten av förmiddagen med att kolla utbildningar, skriva ut blanketter, fixat lite smått och gott och nu är det mesta klart. Ska bara vänta på lite e-mail svar och sen skicka in de sista blanketterna så är jag färdigsökt inför hösten -11.

Nu ska jag försöka hinna städa mitt rum innan jag ska hämta pojkarna på FIS.

Och ja, det är fortfarande roligt att deras skola heter FIS. tihi

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!