Mina tankar inför Katter

Jag håller på och läser boken "Was sich liebt, das küsst sich" av Rachel Gibson. Den är (so far) riktigt bra, en sån där chic-lit bok där man inte behöver tänka så mycket när man läser (för er som är intresserade heter den "Nothing but trouble" på Engelska). På sida 64 upptäcker jag något, som beskriver helt hur jag känner inför katter. Nu kommer ni få läsa på Tyska, men många som läser min blogg kan det språket, och ni andra får helt enkelt, Übersätza.

Wie ein kleines Kätzchen, aber Mark konnte Katzen nicht leiden. Katzen waren hinterhältig. In einer Sekunde betrachtete man sie noch und dachte: "Ach, was für ein süsses Kätzchen" und in der nächsten bissen sie einen in die Hand und rannten weg.

Så där är dom, kattj*vlarna.


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!