Slutet på långfredagen

Idag blev det en riktig slappardag. Passade bra såhär på långfredagen. Fram till ungefär kl 15 (passande nog) så låg jag mest i solstolen här hemma och bara njöt av värmen. Sen tog jag mig ner på stan där jag träffade Yvonne och Marina. Vi hängde en stund vid Main, stötte på ett litetlitet korståg och gick sedan och åt på textorstrasse (någon italiensk restaurang). Vi valde att ta spårvagnen till Ginnheim efter det och fick därmed visa en stor del av Frankfurt för Marina. Jag har blivit hemmablind och slutat tänka på hur fint det egentligen är här i staden med alla gamla hus och stora byggnader. Nu blev jag lite påmind om vilken fin stad jag bor i (jag ska visa er nästa vecka muahra)!



Frankfurt vid sextiden ikväll



Yvonne i sina shorts ("jag har inga jeans på mig, det här är typ.. Shorts!")



Lilla korståget (lilla och lilla, det tog aldrig riktigt slut)



Marina, Frankfurts skyline och ett korståg (jag börjar bli osäker på om det ens heter korståg.. Men dom bar ju åtminstone på ett kors..)



Värt att dokumentera. Ihopvikning av picknickfilt (inte så lätt som man kan tro)



Påväg in i Emma-Metzler-Park



Glad Yvonne på Italienaren



Inte lika glad Marina när hon upptäckte att dom serverade sparris till den rätten hon ville ha.



Fina tjejer

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!