Thinking what the hell

Jag vet inte vars alla mina kommentatorer har tagit vägen. Men enbart pågrund av uteblivet kommenterande skall jag icke giva upp. Jag vet bara inte vad jag ska blogga om just nu. Kanske om att jag somnade idag och råkade sova mellan 16-19. Eller att jag just nu läser två böcker (på tyska, I'm keeping up the good work. Eller, Ich lese nur Bücher auf Deutsch. Typ), en ur Shopoholic-serien och en skriven av Nora Roberts (jag läser dom parallelt då den ena är så tung att jag inte orkar bära med den, så när jag är hemma läser jag Nora Roberts och när jag är på vift har jag med mig Shopoholic-boken). Några intressanter på det temat? Jag kan berätta att det bara är 9 dagar kvar tills min kära familj (muahra aka. moster m. fam) kommer och hälsar på mig.

Ja den frågan kan jag slänga ut. Åtminstone till er som varit/bott/bor i Frankfurt. Vad bör jag hitta på med min familj? Det är muahra och Björn + Linnea 12 (snart 13) år och Rikard 9 år. Jag har såklart lite planerat, men några fler tips vore kanon.

Nu ska jag slå på Walk The Line och gosa i min säng. Min plan är att låta min förkylning få en chans att försvinna idag då jag vägrar låta den ta över min morgondag.

Comments
Muahra skrev 2011-04-17 @ 21:14:44

9 dagar kvar!!!

Linnea påstår att det finns ett Anne Frank museum som hon vill gå på (dom har pratat om 2:a värdskriget i skolan)

Sen vill vi shoppa, shoppa och äta gott :-)

URL: http://cadjus.blogspot.com
Maria skrev 2011-04-17 @ 21:51:38

Jag läser alltid din bloggish, ibland glömmer jag bort att komentera bara. Pussilago <3

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!