Varning för skryt (och sol)

Med risk för att låta.. Skrytig (är det ett ord?) så tänker jag berätta för er (och sedan lägga in bilder) hur varmt det varit idag. Vill ni inte veta, sluta läs NU!

Idag har vi haft 20°, i skuggan. Det har varit underbart. Jag har gått omkring i kjol och linne hela dagen, och jag har till och med solat.. wait for it.. I BIKINI! Så dagen har bestått av att njuta av det underbara vädret, umgås med familjen, grilla och sedan avslutade vi med en film (Knight and day). Andra saker som har hänt idag är;
  • Jag har cyklat
  • jag råkade köpa Torkel i Knipa. På Tyska.
  • Anders facerapade mig (nu väntas ljuv hämnd)



Där fick ni även en skymt av min nya kjol jag köpte i fredags. Strunta i mina vita fötter, benen bara råkar vara aningen brunare.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!