Torsdag. 4 Augusti

Idag har turisterna gone wild i vår lilla butik (tack och lov att vi ska flytta till Brunos gamla kiosk (även kallad BH) inom en snar framtid). Folk hela tiden och så fort jag stängt så fick jag äran att möta Lennart Blindh för köttleverans i fjätvallåsen. Som tur är följde Marika med. Synd bara att papi glömde nämna att dom beställt sjutusen kartonger med kött.. När vi kom hem igen hade familjen åkt på semester och Marika lagade mat medan jag bar in alla kartonger i fryshuset (som nu är packat med kött).
Så nu är familjen borta och imorrn åker Marika också ifrån mig.
Bara jag och hundarna.
Och jag är ledsen men jag kommer säga det idag igen;
JAG LÄNGTAR!!
Puss

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!