Torsdag (en solig sådan till och med)

Idag lagade jag en jättegod kycklinggryta. Jag trodde inte det skulle hinna hända, men jag är less på renkött just nu. Visst, skulle jag bli bjuden på en grillad filébit skulle jag inte gråta, men jag vill ha något annat än renskav och färs. Något annat än (håll i hatten) pasta vore också najs. Men det är så tråkigt att laga mat till bara sig själv, alltså blri det pasta med korv/köttbullar/köttfärs när det bara är jag hemma.

Imorgon åker jag dock till aahka och aajja och jag hoppas på god mat då.
Det får man i och för sig alltid där.

Annars försöker jag planera tiden jag har kvar. Jag hade tänkt att klämma in en middag med familjen Andersson/Rihpa, en heldag med bowling, middag och massa öl med Tone (och förhoppningsvis Erika också) och även spendera en heldag med lillan. Sen är det nämligen dags att kolla på när hela familjen och släkten springer Vasastafetten och sen åka till Falun för att spendera lite tid med kära tjidtjie. Sen, sen åker jag till Oskarshamn och min Tysklandsfamilj (ja, dom kommer alltid vara det, fastän dom inte ens bor i Tyskland. Eller är Tyskar ens för den delen..)
Ser nu att det knappt är någon tid kvar alls.
iiih..!!

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!