14. Berätta om ett fotografi som någon annan tagit på dig.

De finaste bilderna på mig har min kära mor tagit. Hon är en fantastiskt duktig fotograf, tycker jag. Sommaren 2009 bestämde jag och tjidtjie oss för att, bara vi, vandra upp till vår stuga i Stentjärnarna. Jag hade aldrig varit där på sommaren, och det var längesen jag var till fjälls just då, så vi gick upp en dag och gick ner den andra. Jag minns inte vad vi gjorde, förmodligen spelade vi kort, åt god mat, drack vin och sov. Det är lite det man brukar göra där uppe i fjällen, sova. Vila, läsa och ta igen sig. Vi pratade inte speciellt mycket, vi njöt mest av varandras sällskap. Det är nog ett av mina nyårslöften inför 2012. Att gå dit igen, tillsammans med min fina tjdtjie. Det var två fina dagar, ibland behövs det inte mycket mer, för att själen ska må bra.


Comments
tjidtjie skrev 2011-12-15 @ 00:14:42

Å min älskade unge. Eahtsam datnem <3 Var en fin tur, men kommer du ihåg att vi gick vilse först.

Så vi såg inte så mkt på vägen dit, men vaknade av detta fantastiska väder som syns på bilden. Går gärna dit i sommar med dig.

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!