18. Berätta om en plats du absolut vill besöka innan du dör.

Jag har massor av platser jag vill besöka innan jag dör! Till exempel vill jag resa till Kina, Nya Zeeland och Australien. Ryssland är ett land jag också vill se, och USA är ett måste. Kanske Canada, och Island. Helst vill jag se frihetsgudinnan och vandra på kinsesiska muren. Dessa platser är platser jag vill se innan jag dör, ska jag välja en plats jag måste besöka innan jag viker hädan så är det Hollywood.

Innan jag dör, måste jag se Hollywoodskylten IRL.

(Jag måste även äga ett par Manolo Blahnik och en Louis Vuitton väska.. Om ni undrade)

Comments
isabelle skrev 2011-12-19 @ 08:12:52

Får jag jävlas lite..? (göre ändå) Vi var precis upp till hollywoodskylten! Kollade ut över ett upplyst L.A och ba njöt. DU MÅSTE GÖRA DET NÅNGÅNG, lova det! maaagiskt

URL: http://youhavetocallmedragon.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!