19. Berätta om en vän som bor långt bort.

Jag ska berätta om min vän Johanna som bor längst bort (närmligen bestämt North Carolina i USA). Vi träffades när jag kom hit till Frankfurt som au pair våren 2008. Hon kommer från Östersund och var en liten bit hemma när jag flyttade till ett annat land. Johanna är rolig, snygg och en fin vän. Hon gav mig trygghet och en otroligt rolig tid här. Nu bor hon med sin man (som snart verkligen kommer hem och bor med henne! Hurra för det!) i USA och det är ju kul för dom, men rätt trist för oss här på andra sidan kan jag säga. Någon gång ska jag bannimej få mig råd att åka dit. Även fast det är väldigt längesen vi pratade ordentligt eller sågs, så tycker jag fortfarande otroligt mycket om henne. Hon är en sån person jag inte vill släppa, aldrig.


Gammal bild på Johanna (tv.) och Caroline (th.) Båda två saknar jag otroligt mycket. Caroline hoppas jag få se i Mars (?!!?) och Johanna, ja vem vet! Kanske åker hon hem till Östersund snart (?!!?)

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!