9. Berätta om en av dina favoritlåtar.

Alltså är inte detta en as-svår grej. Berätta om en av mina favoirtlåtar? Måste jag verkligen begränsa mig till en? Ja, det är väl lika bra. Men man har ju alltid favoritlåtar för stunden (just i skrivande stund - David Guetta feat. Sia - Titanium och It will rain med Bruno Mars) men ska jag välja en favoritlåt - alla tider - alla kategorier så är det

Journey - Don't Stop Believing

Den är alltid rätt låt, överallt, jämt. Jag blir alltid glad av den, och jag har en massa (bra) minnen till just den låten. Jag hade turen att få se dom live i somras på Peace and Love, vilket jag är otroligt glad över!


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!