Andra Advent

Blev väckt idag av vår lilla Ålänning. Hon gjorde frukost medans jag duschade, Andra-Advenstfrukost is the shit! Sen åkte hon ner på stan och eftersom Yvonne är i Nürnberg (tror jag, det är så svårt att hålla reda på vars hon är) så hade jag inget annat val än att sätta mig och plugga. Jag har fått undan en del, men det är ju inte jättekul alltså. Jag kanske inte är gjord för att plugga. Ska bestämma mig för något jag är bra på och starta ett företag istället. Så säger vi.

Igår var jag barnvakt åt fina flickor. Vi hade mys och när föräldrarna kom hem åkte jag och träffade Anna och Mattias på puben. Vi drack öl och åkte sedan till donken. Taxi hem tog vi till och med. Det är ju roligt nästan jämt.

Nu ska jag fortsätta att göra min sambo stolt.
Hon blir det när jag pluggar, så det är väl det jag ska göra.
Jag ska prova om det går lättare om man äter chips samtidigt..

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!