Att inte komma hem

Igår åkte jag direkt från jobbet till Oskars balett för att kolla när di små dansade för föräldrar, syskon och.. Barnvakter. Sedan tog jag med den lille pöjken hem och väntade på att lillasyster skulle anlända från sin julfest (föräldrarna var även dom på varsin julfest). Det blev en sen kväll/natt så jag sov över i deras bäddsoffa och blev bjuden på frukost imorse. Min Iphone dog även den under nattens gång så jag var rätt avskärmad från verkligheten. Både skönt och helt stressande. Nu ska jag snart bege mig ut i regnet (det fullkomligt vräker ner idag) och passa småpojkar innan det ikväll är dags för glöggmingel hos samma familj jag sov hos inatt. Imorgon ska jag jobba sista dagen innan jag tar semester, jag hoppas på uppehåll så vi kan gå ut, men antagligen får jag spöregn och storm.

Det ryktas nämligen om oväder idag. Så som det ser ut nu tror jag att det är sant.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!