Att packa

Jag tror jag är (så gott som) fördigpackad nu. Det s om alltid bekymmrar mig i denna fas i ett resande är hur lite jag har packat. Jo ni hörde rätt, jag blir alltid orolig när jag ser hur lite som ligger i min resväska. Nu har ju alla julklappar redan skickats till Sverige, men fortfarande får jag igen min väska hur lätt som helst. Och jag behöver inte ens ta ett extra stort bagage för att få plats med allt. Jag kom även på tidigare idag att jag är så illa tvungen att släpa med mig datorn också, så det blev ännu en sak att bära omkring på. Även måste läroböckerna (i alla fall en) med också. Kära värld jag kanske inte alls har packat färdigt..

I alla fall har vi styrt upp så minstingen slipper sitta ensam i en rutten butik på självaste dopparedan. Lille farmor ska få en ål (en öl och en Gert) i julklapp och vår bror har ingen koll alls.

Allt är precis som det ska vara. Imorgon flyger jag hem till Sverige.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!