Julminnsan

Ja ni vet.
Igår kom Celina hit och sov på golvet (ja hon fick såklart en madrass också) så idag har vi myst runt vi tre systrar som varit närvarande. Jag och lillan har även hälsat på hemma hos Lisa (s föräldrar) med familj och bytt julklappar. Sen är alla mina prov skrivna så jag kan verkligen ta semester nu. Jag ska spela lite spel med lillan och sen är det bara lillebror som saknas för att vi ska kunna packa syskonbilen och åka ännu längre norrut till syster nummer 5 (som egentligen är är syster nummer 1 men okej). Jag längtar, det ska bli så skönt att få fira hela julafton hemma hos familjen Andersson/Edén.

god jul på er alla, och frid vare med er.



Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!