New Years Eve

Har nyss varit och sett filmen New Years Eve med en hel drös kända ansikten i. Det roligaste med filmen är att Zac Efron var bäst (och hon som spelar förvirrad catering-kvinna.. Oklart vad hon egentligen heter). Men i övrigt var det en bra och absolut sevärd film. Jag fick mest lust att ut och dansa när jag hade sett den. Fick jag inte.

Nu sitter jag i soffan och myser. Vill gärna göra te men det är för jobbigt så jag äter chokladtryffel och slösurfar istället. För övrigt är jag glad och plötsligt inte lika glad över att åka hem till Sverige i över två veckor. Tur det inte är längre, lite så.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!