Plötsligt en morgonmänniska

Igår somnade jag kanske vid halv 2-tiden. Idag när jag vaknade av att solen sken in genom jalusinerna (eh) så tänkte jag nöjt "Gud vad skönt att äntligen få sova ut".

Då jag tittade på klockan var den bara 10.

Jag har blivit gammal, inte sant?

Men så.värt. Nu har jag hela dagen på att njuta av solen som tittat fram. Sen i eftermiddag är det dags att pallra sig upp till kyrkan får året stora luciatåg. VI har två föreställningar, en klockan 17 och en klockan 19. Det brukar vara mer än fullsatt i kyrkan (vi lånar grannkyrkan för detta evenemang eftersom folk vallfärdar och vi omöjligt skulle få in ens en tiondel i vår kyrka) och jag vet inte ens hur många som går in i kyrkan.. Kankse 350-400? Ja, det är kul i alla fall.
Och jo, lite skönt blir det när det är slut sen.

Nu ska jag åka ner på stan för lite shopping. Bara lite.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!