Bjur.

eftersom min hjärna (alternativt huvudet) tål ungefär 20min datortid åt gången blir der snabbinlägg. I form av tre bilder.



Ja men vad är det där för blommor då? Som växer och gror på vår framsida.



Fina.. eh, saker? Jag fick av Yvvis idag. Alles gute, alles liebe. Förtjänar jag tycker hon.



Fina, fina (och ikväll, trots motstånd från livet) mycket glada Yvonne.

Det var det. Nu ska jag börja läsa sjunde boken av Nesbö (gillar böckerna, grymt bra böcker. Förutom att han envisas med att ta död på folk. Dumt kan man tycka. Gillar man krim./deckare ska man absolut läsa böckerna om Harry Hole. Asbra. Men dom är inget för dom som vill fly in i en annan värld när man läser böcker. Nesbö är grym och alldeles verklig. brabraBRA böcker).

Comments
Mandy skrev 2011-02-10 @ 15:19:59

Den kan jag! en snödroppe!



Jag gillar det namnet....
amanda skrev 2011-02-10 @ 15:39:00

Åh, snödroppar ... själv har man fullt med snö :@

URL: http://mandalii.blogg.se/
ROBIN HOOD - gratis designhjälp skrev 2011-02-10 @ 15:51:39

heter dom snödroppar blommorna? dom är fina! allt bra?

URL: http://robinhoods.se

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!