Grejen med mig och blogg-bilder

Jag är en sån där som gärna tar kort på roliga saker jag ser. Jag är en sån som tänker "det här ska jag blogga om" eller "den här bilden ska jag skicka till den eller den personen".
And do I? Nope. Dom hamnar på mobilen tills jag pluggar in den i datorn sådär tre veckor senare och då laddar över alla "blogg-bilder" jag har. Men då är det inte lika roligt längre, och verkligen inte lika up to date.

Som den här bilden;



Den var meningen att skickas till Maria (Marre, lille katt) eftersom jag förknippar Prinzen-kexen med henne (inte för att hon är ett fat-kid utan för att en gång köpte hon en hel rulle som hon sedan lämnade i ett, vad hon valde att kalla det, godis-skåp hos Yvonne)
Dom var på REA.
Jag tyckte tydligen det var roligt.

eller den här bilden;



Förreställandes Philadelphia.
Med choklad i!!!!
Alltså Tyskland tar ju priset. Det finns ju redan något som heter (Ja vad heter det nu då? Det där som Jannie åt på macka när hon var liten. Remember Jannie? Choklad.. Typiskt Tyskland.. Fasiken måste jag verkligen springa till skafferiet för att kolla upp vad det heter. Nejdu, risken är att jag fastnar i kylskåpet då. Råkar ta en bit kladdkaka. För stor risk. Jag får lämna namnet upp till er)
Vars var jag..
Just, MÅSTE dom stoppa choklad i PHILADELPHIAN också?!? Va?
Ja. Tydligen.

Se, inte lika kul som det hade varit om jag bloggat om bilderna direkt. Då hade jag kommit på något smart att skriva. Något roligt och intressant (lika intressant som Anders tycker att antikrundan är. Och nej, jag är tyvärr inte ironisk.)

Tänkte även att ni skulle få se min hårfärg som Annabanana önskat, men det får bli när håret är torrt och en aning tillfixat. Åtminstone.
___________________________

Herregud! Jag kommer verkligen inte på vad det heter! Den chokladen folk har på mackor (som jag aldrig smakat då det är nötter i) Jag tror jag blir GALEN! (hjälp mig nu så jag slipper gå till skafferiet)

Comments
Jessica skrev 2011-02-02 @ 22:34:52

Nutella!

URL: http://commonsensicaldreamer.blogspot.com
Jessica skrev 2011-02-02 @ 22:35:29

Erics favoritmat för övrigt.. Näst efter bacon såklart!

URL: http://commonsensicaldreamer.blogspot.com
Malin skrev 2011-02-02 @ 23:16:27

Nutella finns.. tror dock att de jannie hade va "HaPå" nått norskt hittepå...
Eila skrev 2011-02-03 @ 21:23:17

Nugatti? nå som jag och vielle alltid köpte förr när vi va till elgå (:

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!