Måndag 21-02-11

Idag har jag. Alltså det här börjar ju bli som en "Kära Dagbok!"-blogg. Vad jag gör om dagarna och inget mer. Det vore väl okej, om jag gjorde något värt att skriva om i mina dagar. Det gör jag inte. Förutom att jag försöker ta upp kampen mot min kropp som envisas med att.. Ge upp. Så förutom att C-vitaminerna flödar så har jag köpt tabletter som ska få upp mitt dåliga Järn-värde (jo vi har diagnostiserat mig med järn-brist). Efter denna långa krankenheit så är jag numera PROFFS på mediciner i alla dess slag. Jag proppar nu i mig allt jag kan komma åt och tar glatt emot tips från alla håll och kanter. Jag är ledsen att mina inlägg handlar nästan oavbrutet om sjukdomar, men det är lite det som är mittpunkten i mitt liv just nu. Det är svårt att tänka på annat när man mår illa hela morgonen + förmiddagen och sedan får huvudvärken from hell efter lunch för att sedan avsluta dagen med att jag däckar och sover en stund innan jag är pigg som en lärka på kvällen och sedan i alla fall somnar innan 00.00.

Det ger mig.. 15 minuter att borsta tänderna och lägga mig i min säng.
Förresten åkte familjen till Sverige idag. Dom ska ta emot sitt hus (det står ju iofs stilla, men dom ska få nycklarna. Och huset. Fast få och få, dom betalar ju för det. Rätt mycket pengar eller hur Anders.. ;P )

Comments
Madde skrev 2011-02-23 @ 11:11:43

Prova lägga om kosten innan du börjar äta en massa tillskott. Pasta, pesto och creme fraiche är inte speciellt näringsrikt! Bara ett litet tips från coachen!
Nisse skrev 2011-02-24 @ 00:34:47

Lite gammal hederlig träning kanske hjälper :)

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!