Rim-skulleintetrodet.

Ligger och (försöker göra allt för att slippa städa mitt rum) läser min gamla blogg. Hittar ett inlägg från 4.de September 2009. Jag skrev det när Johanna skulle gifta sig med sin Christopher. Jag tänkte återge det och sedan komma med en fråga.

"Jag vill mest bara önska er två lycka till. Jag tänker på er idag.
Johanna, ta hand om dig där borta och kom snart och hälsa på! Du är söt tycker jag.

(blev det ett litet rim där minnsan)

Viel glück Schatzi! "

Är det bara jag som inte hittar "rimmet" jag så fint tror jag fått till?

Comments
Jessica skrev 2011-02-13 @ 16:55:55

"idag" och sista "jag" kanske? Fast det är ett ganska dåligt rim.. Men så var det ju också två år sen du skrev det! :)

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!