2010

Gjorde jag något år 2010 som jag aldrig gjort förut?
Massor. Jag tatuerade mig tex.
Blev någon nära mig förälder i år?
Min bonus-halv-vivetinteriktigtvadviär-syster fick lilla fina Anna

Dog någon som stod mig nära?
Ja
Gjorde du något du inte trodde att du skulle klara av?
Jag sa farväl till en liten bror
Bästa köpet?
Förutom mina pyjamasbyxor från CKU och skjortan från american appareal menar ni? Well.. Flygbiljetten hem i April.
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag stukade två fingrar men förutom det och ett halvt hjärta har jag varit friskt

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och flygbiljetter. Skulle jag tro.

Största misstaget?
Att tro att allting är för evigt
Vad har gjort dig riktigt glad?
Mina vänner och min familj. Barnen runtom mig som får mig att skratta utan att vilja det. Människor med vackra hjärtan och mina syskon.

Vad önskar du att du hade gjort mer?
Tränat. Annars har jag gjort det som känts viktigt för stunden
Något du önskade och fick?
Min familj i julklapp.
Något du önskade dig men inte fick?
Nya glasögon (men jag är påväg mot dom)

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag firade den i dagarna 4. Med överraskningsfest från fina Frankfurt-vänner, partyhatt på puben, middag ute och middag hemma. Tårtor och massa presenter. När födelsedagshelgen var över var jag helt slut, men lycklig
Vad fick dig att må bra?
Där också, mina vänner

De bästa nya människorna du träffade?
Petra som visade sig vara en underbart fin (och framför allt rolig) vän när jag behövde det som mest.

Vem saknade du?
Jonasjonasjonas. varje dag. Lille aajja.
Celina saknar jag fortfarande och jag fick paniklängtan efter vielle emellanåt.
Vad är du mest stolt över?
Mig själv. Att jag gör det jag gör och får det att fungera.
Största musikaliska upptäckten?
Johnossi
Högsta önskan inför 2011?
Att jag får ett bra jobb och en fin lägenhet med rum för mig och två vänner. Att min familj mår bra och mina vänner likaså. Annars önskar jag bara att 2011 blir bättre än 2010. För kom igen, det kan omöjligt bli sämre (pepparpeppartaiträ)

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!