Answer me. Or I do.

Nåja. Tre tappra frågor fick jag åtminstone in.

Madeleine, - Ja, jag saknar dig. Lite varje dag (och Elias har härmed sagt att han är minnsan vårt gemensamma aupair-barn. Så nu har vi en son tillsammans!)

Muahra, - Eller kanske mer Rikard - Ni är välkomna när som helst (i princip). Jag jobbar såklart påskhelgen, men inte speciellt mycket så kom bara kom kära familj!

Åabpa, - Min plan är att stanna hemma ett tag till. Jag håller på att leta jobb (nanny-jobb först och främst) och jag och två vänner (Yvonne och Caroline) har för avsikt att hitta en lägenhet tillsammans. Får jag ett nanny-jobb så kommer jag tjäna mycket mer pengar, men såklart betala både boende och mat själv. Men nu är jag less på att tjäna lite pengar och är defenitivt redo att bo själv (så själv man nu är med två fina bästa-vänner i samma lägenhet). Så det är så det ligger till. Håll tummarna för att jag hittar ett jobb! (för flytta till Sverige vill jag inte, än. Kommer jag på vad jag vill plugga, fine, men har jag ingen aning stannar jag här.)

Några frågor på det?

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!