Anything to make me feel alive

Idag är jag totally grown up.
Jag låg sjuk hela dagen igår. Inget annat än en vanlig förkylning, men ändock rätt okul. Som tur var (helt otur var det ju såklart egentligen) var även Elias sjuk så vi kunde kolla på KiKa tillsammans, dricka cola och kramas. Så gick jag och la mig när Jenny sa åt mig och sov länge. Idag tog jag en tur ner på stan, köpte en tröja för mitt presentkort och fann äntligen strumpbyxorna jag letat efter i åratal. Bilder kommer. När jag kom hem åt jag mat, och sedan var jag trött igen. Meningen var att jag skulle på födelsedag (jodå, så pass tysk har jag blivit att jag påstår att jag ska på "födelsedag" och inte födelsedagsfest) men pågrund av att jag fortfarande inte är helt kry, stannar jag hemma. Som den ansvarsfulla och mycket kloka vuxna personen jag är.

Så nu sitter jag här, helt slut i kroppen och orkar knappt hålla ögonen öppna, och sms.ar med Yvonne som är på födselsedag. För Max som är söt, och med alla våra tyska vänner. Till och med mannen är där (Peppe you know who) och jag ska gå och lägga mig.

En klapp på axeln någon?

Comments
Yvonne skrev 2011-01-24 @ 15:49:09

För Max som är söt......haha

URL: http://yvonnees.blogg.se/
Peppe skrev 2011-01-25 @ 12:36:32

VAR MANNEN DÄR?!?! ammah gahd!

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!