Hej låt oss återuppliva bloggen zusammen!

En sak kan jag lova (innan jag försöker mig på ett blogginlägg) och det är att när semestern tar slut, så kommer jag börja blogga ordentligt igen. Just nu njuter jag nämligen av att vara ledig. Jag har bott inne i stan (Caroline och Yvonne - LÅT OSS på inne i stan. Det är underbart), umgåtts med vänner och bara haft det bra. Igår var jag ut och åt med Jessica och Yvonne på Garibaldi innan vi drack drinkar på Luisiana. Det var jättekul (som vanligt med dom tjejerna) och som det ser ut tar vi en "sista" utgång imorgon innan allvaret sätter igång igen.

Innan mitt bloggande sätter igång på riktigt igen undrar jag för det första vilka som läser min blogg, och för det andra om ni undrar något speciellt? Alltså, frågor av all dess slag är välkommet, allt från hur lång jag är till vad jag tänkt göra det närmsta året är välkomna.

Så kom igen, släng iväg en kommentar nu, en fråga eller bara ett hej.
Så ska vi nog få ordning på den här bloggen igen ska ni se.

Comments
Anonym skrev 2011-01-06 @ 11:40:46

hej!
izabella skrev 2011-01-06 @ 11:41:17

hej:et var från mig haha
Madde skrev 2011-01-06 @ 11:59:49

Jag undrar om du saknar mig? För jag saknar dig! :)



varma kramar från Thailand
Jessica skrev 2011-01-06 @ 12:44:47

Hej, tack för igår! Puss!
Muahra skrev 2011-01-06 @ 14:38:25

Vi vill veta allt du gör och jag lite till.

Sen vill Rikard veta när vi kan komma ;-) han frågar minst 1 gång i veckan.

Tjovna jih fammah från oss <3
tjidtjie skrev 2011-01-06 @ 18:36:24

Jag är med dig varje dag...å allt från tankar till vardagshändelser intresserar ju en mor. tjf
Åabps skrev 2011-01-07 @ 22:23:23

Jaha, ja men då frågar jag för TREDJE gången då: kommer du hem i vår eller stannar du hemma? Tjf

URL: http://frokensvart.blogspot.com/
Anna skrev 2011-01-11 @ 15:38:15

jag läser såklart! :) och jag vill veta mer om ditt kärleksliv!!! alternativt att du skickar ett mail till mig på fb, hehe

URL: http://heute.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!