Idag köpte jag en kjol. ett månadskort. ett par vita convisar (eller chucks som alla säger här) och en jacka. Allting för 150 € (och då kostar månadskortet 60, you do the math)

Här skulle jag kunna ägna ett helt inlägg åt att berätta hur festliga mina tysk-föräldrar är. Hur Jenny tvingar mig att städa mitt rum, och därmed tillslut står och viker kläder inne på mitt rum. Medans Anders mest chillar i min soffa (när vi (läs; Jenny) grävt fram den) och kommer med glada tillrop.

Men jag ska inte göra det, jag ska enkelt krypa ner (är inte det ett sånt där jobbigt uttryck. "krypa ner i.." COME OON!! Vilka kryper på allvar ner i en säng? Du? Ja inte jag iaf..) i sängen och läsa klart tredje boken om Harry Hole (har ni inte läst dom och gillar en bra thriller (eller 7.. eller hur många böcker han nu gjort) så läs dom. Jo Nesbø heter författaren. Awesome)

Jag gjorde det igen. Sådär många paranteser. Parenteser heter det.
juste.

Comments
Jessica skrev 2011-01-26 @ 01:10:40

Åh! Jag vill bara knipa dig i kinderna och gulla med dig! Du är så FIN!

URL: http://commonsensicaldreamer.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!