Onsdag var det

Jag vet att bloggen är rätt inaktiv, men jag har..

..ingen bra förklaring till varför.

Håller på att färgar håret, för andra gången på två dagar. Igår försökte vi oss på slingor, men jag såg tillslut mest ut som Kissie (inget fel att se ut som henne, om man vill det) så idag blir det mörkt igen. Yvonne är rädd att det ska bli lila, jag är mest rädd för att det blonda inte ska försvinna helt. Ikväll är det middag hemma, kör i kyrkan och sedan ska jag ner på stan. Så det är mitt liv idag - onsdag den 19 Januari 2011.

Tjidtjie - har min kalender kommit än? Och nej jag har inte hört något från familjen, bara så du vet. =P

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!