Tisdag 11.01.11

Golven i kyrkan är fina.
Barnen hämtades.
Jag åt. Masserade Yvonnes ben.
Ringde en vän.
Spelade Mariokart. Med och utan vän.
Försöker nu komma på vad vi ska göra. Jag och mina vänner alltså. Det är liksom, stiltje i prästgården as we speak. Jag är hungrig och har ett hål på strumpan. Fast egentligen är jag inte hungrig. Men ändå. I alla fall, vad ska man göra i Frankfurt en tisdagskväll. Förresten regnar det (skulle jag gissa på) och tanken att ta sig ut är inte överväldigande. Tanken att stanna inne är lika överväldigande den = problem.
Jag kommer aldrig lära mig tyska och den här bloggen måste vi göra något åt. Men okej, snart blir det ny-blogg. Alltså, samma adress men ny-blogg. Det blir det när jag kickar igång med mitt liv.

För är det något jag lärt mig 2010 är att man inte ska ta något för givet, och att det plötsligt kan vara försent.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!