En dag i närmsta "stan" (tusen mil bort ungefär)

Idag (efter att ha flyttat bort dubbelsängen från mitt rum och burit (läs; tryckt) ner min säng nerför trappen) så åkte jag och Helena till Mora. Vi sladdade in på Dahlbergs lagom till stängning och fortsatte sedan med alla möjliga "måsten" innan jag tvingade Helena in på Bokia (fyra böcker blev mina, eller en ska jag ge bort imorgon...) och HM (en Blazer, laxrosa sådan men ack så snygg). Efter några fler ärenden (Kontorsmaterial, blommor, Plupp-mat...) så åkte vi till Klaras för att äta (thai)mat. Halvbra alltså, men trevligt sällskap fick vi i form av en mor (min, inte Helenas). Efter fin stund på restaurang åkte vi och hälsade på Sofie en stund innan vi återigen for 17 mil hem till skogen. En mycket gemytlig dag (ni får se bild på blazern en annan dag).

Imorgon ska vi ha en grupp tyskar uppe i gåetien.
Så nu ska jag slå upp vad järv och lodjur heter så jag är förberedd.
Något säger mig nämligen att jag inte kommer undan tyskan denna gång...

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!