I have tuesday everyday.

När jag beställde min dator så fick jag en vattenflaska på köpet.
Först skrattade jag
nu - inte så mycket skratt.
En vattenflaska var precis vad jag behövde. Utan att jag visste om det.

Oklart vad jag ville säga med detta inlägg.

Idag har jag jobbat som vanligt och sedan hängt med lillebror och Dennis. Vi kollade på skräp (på tv.n) och åt pizza. Helt vanlig söndag. Jag har snart avverkat tre filmer idag, bästa var utan tvivel Bridget Jones's Diary (som den tydligen inte får heta på Tyska. Dög kanske inte med Bridget Jones's Tagesbuch. Sidospår). Nu går "När lammen ystnar" i bakgrunden medan jag slår ihjäl tid i väntan på att familjen ska komma hem. Det har varit skönt att vara ensam här hemma, men det gör verkligen inget att dom kommer tillbaka nu. Så ska vi hoppas på fint väder så vi tar oss upp till Grötvallsjön. Det vore wonderbar om ni frågar mig.

Just, jag plockade ur piercingen idag också.
Pga. Lätt svullnad (läs; ondskefull liten knöl) i hålet*

Fotnot; Jag hade en piercing i tungan. Jees, vars trodde ni...

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!