Men går jag ut och ställer mig så är håret tvättat inom nolltid!

Idag har det varit slött i butiken. Igår hade jag i princip säljrekord och idag låg det mer åt det andra hållet (för er som inte vet så jobbar jag i Renbiten uppe i Storsätern hela sommaren). Jag hade dock fullt upp med att göra en plan el grande så det gjorde inte så mycket (planen gick halvt i stöpet men alla är nöjda i alla fall). Har sen skjutsat Marika till Sörvattnet och försökt hälsa på Erika (hon var på ett fjäll och målade ett hus) och Nisse (han var på golfbanan och.. förslagsvis spelade golf). Nu har jag en mini-matkoma i sängen och här lär jag förbli ikväll. Det enda jag ska göra innan jag sover är släppa in Basti i sin lägenhet (ja, min farbrors hund har en egen lägenhet. Fotobevis utlovas inom en snar framtid) och tvätta håret.

Det är inte lätt att leva i ett hus helt själv. Går det en propp är jag helt lost (bevisade jag uppenbarligen idag) och fungerar inte fläkten i värmepannan får man inte tvätta håret. Bara spola av kroppen i vatten som fryser till is så fort det kommer ut ur kranen.

Note to self; Do not by a house.
Or a dog for that matter..

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!