Min förebild vare.

Här om dagen ringde en telefonförsäljare till oss och ville prata med aehtjie.
Fick hon väl.
Efter några minuter kommer aehtjie in i köket, fortfarande pratandes med den stackars tjejen som tydligen försökte pracka på min far kalsonger. Meningar som "men om dom inte passar då?" och "kan du inte komma hit med dom så jag kan prova innan jag köper" flyger i luften och sen kommer det. Nådastöten.

"Men du, ta med dig kalsongerna och åk hit upp till Grövelsjön. Vi har en butik här, renbiten, gå in på RENBITEN punkt se så kan du kika. Där säljer vi allt möjligt, kött, smycken och allt möjligt! Ta med dig kalsongerna så kan du få rabatt också!"

Möt Peter Andersson.
Renskötare/Telefonförsäljare.


Comments
Frida skrev 2011-07-24 @ 00:58:01

Hej där!

Allt bra med dig? :)

URL: http://flinders.blogg.se/
Supercheap skrev 2011-07-24 @ 01:48:06

snygg blogg ! Besöka min ?? :)

URL: http://supercheap.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!