Sommar del 1

Är i Sveg hos syster just nu. Har hunnit med en natt i Mittåhamran och några underbara dagar med lillan sen jag skrev sist. Fast nu ser jag att jag även varit på Peace and Love (läst; Jobbat). Sett otroligt många bra artister, ätit middag bredvid Filip och Fredrik, pratat med Maja i The Sounds och Håkan Hellström (dog man lite) och umgåtts med vänner. Mest jobbat dock.
Nu ska jag sova (när jag hämtat upp ett gäng festisar från storön) och imorgon tar jag Molly med mig i lastbilen och far hemåt igen. Vi ska ha helhelg med samebyn och kanske även dansa en sväng. Inte bara jag och Molly dock. Förhoppningsvis blir vi flera.

Som ni kanske förstått blir det inte mycket bloggande nu i sommar (speciellt som vårt internet inte verkar fungera i Ss) men en del twittrande. Så vill ni ha en liten aning om vad jag har för mig kan ni kika in där.

Puss!


Comments
Johannes skrev 2011-07-09 @ 14:51:38

Men fan vad coolt med alla kändisar på P&L. Coolt med Maja Ivarsson!:D Ha en fortsatt bra sommar!:D

URL: http://bergqvizt.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!