Sommar del 2

Nu har jag äntligen funnit en dator här i huset. Det tog sin lilla tid, men nu funkar både datorn och internet här i urskogen. Laddaren till kameran verkar jag dock få se i stjärnorna efter..

Om ni inte förstått det är jag hemma i Storsätern hos lille far just nu. Jobbar i butiken (Läs; är piga på gårN) och umgås med familj och släkt. Barnen åkte härifrån igår, men syster är kvar (den äldre) och lillebror tog sig hit igår. I helgen är det även Idre Yran, vilket betyder att jag får träffa en massa fina vänenr också. Ska dock vara barnvakt åt lille Sondre ikväll (jag kan tydligen inte hålla mig ifrån det. Barnvaktandet alltså) men imorgon ska jag minsan dansa skjortan av folk.

På tal om Skjorta. Vet ni att det bara finns fem ord som börjar på Skj?
Skjorta
Skjuta
Skjuts
Skjunka..

Okej, jag kanske hittade på det där sista. Men det är bara (typ) fem ord, kanske fyra.
Jag lovar.


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!