Sommar del 3

Har nu legat sjuk i tre dagar. Som tur var kom aehtjie och Marika hem igår och skötte (?) om mig. Idre yran var det också i helgen. Passade Sondre på fredagen och var ut på lördagen. Träffade massa fint folk och dansade åtminstone två danser. Så var det slut för i år och nu har jag varit 1/3 av min tid i Sverige. Idag fick jag Frankfurt-längtan när Susanne från kören (i Frankfurt) plötsligt stod på min bro (man säger egentligen inte bro va? När jag ser det skrivet måste jag nämligen medge att vi inte äger en hel bro. Vi har ju liksom inte någon vallgrav runt huset). Jag blev i alla fall sjukt chockad, hon var här på språk-kurs i veckan och hade tisigare idag varit med min aehtjie upp till kåtan. Det var lite coolt (eller hur Jenny).
(och ja, jag ville mest bara se om du fortfarande tittar in. ;))
Nu ska jag fortsätta snora ihjäl mig och träna på host med liten lunga.


Comments
Jenny skrev 2011-07-20 @ 20:21:28

Jo, om du inte menar någon annan Jenny, jag tittar fortfarande in och har inte för avsikt att sluta med det, kul att ses snart igen. Kram



What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!