Sommar och sommar.. Regnar gör det mest

Jag saknar min blogg.
Men det blir lätt att den faller bort så här på sommaren. Dock kan jag numera inte skylla på att jag inte har tillgång till någon dator (sitter med två framför mig just nu och en på väg mot mig i posten). Dåligt internet kan jag dock skylla på, speciellt som man måste stänga av huvudbrytaren så fort det krånglar. Varför? För att Routern är omöjlig att få tag på.

Sen kan mitt dåliga bloggande även bero på att jag i skrivande stund är sjuk, att jag inte tar bilder eftersom jag vägrar ladda kameran eller helt enkelt att det inte händer något värt rapportera just nu. Det är inte jätte-party att bo i Storsätern.

Fast jag ska inte klaga. Både syster med syster och lill-Anna har varit här, och även Jens och hela tjormhögen. Kusiner, syskon och en och annan förälder. Det är inte så synd om mig.

Förresten efterlyser jag bilder från Idre Yran.
Sis, Malin, Någon?

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!