En snabb helg

Jag har fem minuter sen måste jag gå.

I torsdags var vi ut. Nu kan jag inte minnas vad vi gjorde.. Jo, vi var lediga och flyttade grejer till lägenheten hela dagen. Senare på kvällen drog vi till Sachsen och det var kul. På fredagen städade jag (hetsstädade soffan. Är fett nöjd) och sen på kvällen.. Nej jag var bara hemma den dagen. Umgicks med familjen, chillade.. På lördagen däremot passade jag söta flickor på förmiddagen och gick sen på stan med Yvonne. På kvällen var vi och åt på Oma Rinks Sterntaler (jättebra tysk restaurang nära Bergerstr.) och sen drog vi en liten liten barrunda på Bergerstr. innan vi åkte vidare till Sachsen där vi (äntligen) träffade Jessica! Hon har finally kommit tillbaka för att spendera hela sommaren här (synd att jag bara är här i tre veckor dock.. Men bättre än ingenting). Det var i alla fall helt underbart att träffa henne igen. Hon hör ju hemma här, så är det ju bara (hör du det Jessica?)

I skrivande stund håller flyttfirman på att föra alla våra möbler till lägenheten och jag ska laga mat till hungriga (får vi hoppas att dom är) mammor och barn. Men i eftermiddag ska jag flytta ner till lägenheten och sen kommer Petra. Två bra saker på en dag! Alltså jag börjar undra vars min nitlott tagit vägen.. Borta är den i alla fall <3

Comments
Åabps skrev 2011-06-07 @ 15:26:02

Bilder på boendet. Tack.

URL: http://frokensvart.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!