Dag 03 - Mitt favoritland

Denna fråga känns lite dum. Jag skulle kunna chockera er alla med att skriva Bengali eller något annat land. Tyvärr är det inte sant, jag har aldrig ens varit i Bengali (finns det ens ett land som heter Bengali? Vars ligger det i sådana fall?)

Mitt favoritland är såklart Tyskland (otippat va). Landet där dom gör den bästa ölen i världen och äter korv i små baguetter. Majonäs till pommes frites och är argast i världen när dom kör bil. Landet som har dom artigaste männen jag träffat och där man som svensk alltid är skitsnygg. Kära Tyskland som inte bara är grått och fullt av industrier. Landet som hjälpte mig hitta mig själv och som gav mig så många nya vänner.


Foton; Madeleine Renhuvud

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!