Dag 04 - Favoritsaker

FavoritSAKER.. Saker. Skulle det stå Favortmänniskor så hade det varit lättare (och framförallt felstavat). Men saker.. Jag har flera par skor jag älskar. Och min handväska från Buffalo, den är ett riktigt bra köp (jag ser redan här att skor och handväskor är något jag prioriterar högt). Jag hatar min dator så den går bort.. Mina armband är favoriter bland mina smycken, men min favorit bland favoriterna är ändå mina glasögon.

Motivering? För att jag inte ser utan dom.

Nu drar jag hem till Carl philipp för lite sämkväm.

Använde jag ordet rätt där?

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!