Happy B-day Jamma

"You and Maja Liljeberg"
Facebook friends since September 2007

Men jag gissar på att vi känt varandra snäppet längre. Oklart när jag började förskola, men det var åtminstone då vi "utbybarn" fick komma ner på byn och träffa fler människor än grannen och hans kusiner som sporadiskt hälsade på. Jag kommer ihåg att jag tyckte Maja såg ut som en kines, att hon hette Lilleberg (hon var ju så liten!) och inte hade någon pappa. Så var det med det.

Idag fyller hon 23 år. Det betyder att jag gör det samma om mindre än 8 månader. Det betyder att Maja är född 1 april (och där drar vi i huvudet alla skämt om de stackars små krypen som är födda på denna skämtets dag). Maja fick alltid påskpresenter i form av kycklingar, ägg och fjädrar på sin födelsedag. Jag skulle gärna tro att hon kan öppna ett påsk-museum med alla ting hon fått genom åren. För inte har hon slängt några av presenterna inte - iKKE!

Det jag försöker säga här mitt i natten är GRATTIS.
GRATTIS älskade, fina Maja. Lilla Jamma. Jag tycker om dig, så enkelt är det. Med dig känner jag mig trygg och jag litar på dig till hundra procent. Jag är glad att jag har dig i mitt liv och jag hoppas du vet vilken fantastisk människa du är. Puss.



Comments
Maja skrev 2011-04-02 @ 16:38:06

Åh så fint Angie, mitt lilla A. Jag blir så glad att läsa detta. Mitt i prick med det där om att inte slänga saker:) Saknar dig, vi måste ordna date. Du jag George och Orlando, pronto!

URL: http://majarific.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!