Nytt jobb!

Jag ska börja med ett nytt jobb. Från och med nästa vecka ska jag ta hand om lille herr A tre dagar i veckan. Jag slutar jobba i kyrkan (och har enbart barntimmarna som volontärarbete på torsdagar) och kommer alltså börja jobba som nanny åt en liten kille på 1,5 år. Jag kommer fortsätta jobba i familjen Byström med att hämta barnen i skolan, barnvakta och jobba dom helger det behövs. Det känns bra och jag är nöjd med lösningen (på detta sätt kan A.s mamma Lisa jobba som ekonomiassistent i kyrkan, alltså = alla blir nöjda). Det ska även bli kul att göra något nytt dom närmaste tre månaderna (och anledningen till att jag inte sagt ngt om detta till ngn är för att allting gick väldigt snabbt och det blev bestämt idag). Sen får vi se vad som händer till hösten. Just nu finns hur många alternativ som helst och jag har ingen aning om vad det blir.

Men att jag ska sopa golvet på kontoret för sista gången nu är i alla fall ett faktum.
Och att jag tycker om barn mer än att städa är kanske ingen hemlighet.. =P

Comments
Jessica skrev 2011-03-29 @ 19:48:36

Grattis fina du! Låter som en bra lösning och både Lisa och A är ju hur gulliga och bra människor som helst, alltid ett plus när man ska jobba med/åt dem! Puss!

URL: http://commonsensicaldreamer.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!