Onsdag 02-03-11

Jag bloggar tydligen inte längre. Men jag har liksom, inget speciellt att skriva om. Det händer inte så mycket i mitt liv, och det som händer är rätt.. Ointressant. Jag skulle ju kunna berätta om att jag drömde att Marika blev uppäten av en varg (Maja skulle skjuta vargarna med ett hagelgevär men misslyckades), eller att jag igår la barnen och sedan kollade på Big Brother (borde jag kanske inte erkänna men naja), och imorse skjutsade jag Anders till flygplatsen. Vi fick inte tag på några biljetter till Quartier Latin så vi ska tydligen (enligt Yvonne) gå dit kl 18.00 så vi får tag på biljetter. Jag ska vara utklädd till pirat, det blir fint, det är enda anledningen till att jag ens går. Det och att Yvonne kommer tvinga mig. Sen är det lite coolt också i och för sig.
Jag jobbar nu så jag ska stoppa brödet jag bakat i påsar och sedan åka och hämta pojkarna. Jag läser en bok jag redan har läst (att älska som en porrstjärna) och pratade med min lillebror idag. Aehtjie måste jag skicka brevduvor till och mina händer är torra. Så åt jag Spätzle (en slags pasta) och spenat till lunch. Det var gott.

Slut.

Comments
Yvonne skrev 2011-03-02 @ 17:09:37

Meh, kom igeeeen!!! Det kommer att bli askul på fredag!

URL: http://yvonnees.blogg.se/
Maja skrev 2011-03-02 @ 22:10:56

haha otippat att jag skulle skjuta vargen, och inte otippat att jag missade. jag har väl på min höjd skjutit med ett luftgevär

URL: http://majarific.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!