Söndag 06.03.11

Idag var det gudstjänst. Sjöng med kören för första gången sedan jag började, och det gick bra. Efteråt var det semmelservering och tror ni det var gott eller.. Svar - ja. Jenny och Yvonne vet hur man gör semlor! Har burit grejer ut till vägen också, imorrn kommer sperrmüll och plockar (äntligen) bort äckelsoffan från Barntimme-rummet bla. Nu väntar jag på att Carl philipp ska komma hit och senare ikväll ska jag gå på bio med Izabella och Yvonne. Ska äntligen se Black Swan. Återstår att se om Yvonne och Izabella vågar sova ensamma sen..


Jag i min nya blus.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!