En liten bit av en skidsemester

När jag var i Sverige tog jag med mig min lillasyster (den minsta, Celina) och mina tremänningar (Emma, Sofia och Malin) upp på Idrefjäll en dag. Jag bestämde mig för att låna en snowboard av min tjietsie (Farbror) and so I did.
Jag höll mig till småtjejerna, vi tog en halvtimmes lunch och annars var vi igång från kl 10.00 till kl 16.30 när liftarna stängde. Jag kände i benen att jag inte åkt bräda på tre år, men det hade gått bra hela dagen. Jag kom till och med ihåg att böja på knäna (varenda gång jag trodde jag böjde så mycket jag kunde tänkte jag på Amanda och böjde ännu mer. Så stolt du skulle ha varit över mig Mandy). Det där knäböjandet tog ut sin rätt och dagen efter kunde jag inte röra på mig. Jag har aldrig haft så ont i kroppen, det gjorde till och med ont när jag satt eller låg ner.

Men herregud Amanda, du hade varit så stolt över mig! Och det var värt det. Varje gång jag stönade av smärta tänkte jag på det underbara vädret, dom perfekta pistarna och det underbara sällskapet jag hade.
Den dagen var balsam för själen.


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!