Vad gjorde du idag?

På inrådan (jag måste börja med att varna er alla. Jag svänger mig med ord jag inte kan i tid och otid, men ni får leva med det, eller möjligtvis ge mig rätt ord) från Izabella så vill hon att jag skriver vad jag har gjort om dagarna.
Herregud, det där var den fulaste mening jag komponerat ihop på länge..
Så det är något jag ska försöka med, jag vet att det glädjer Izabella och min tjidtjie, alltså kan det inte vara så tråkigt som det egentligen är.

Gick i alla fall upp vid 10-tiden. Åt frukost med hela familjen och sedan runt 12 så åkte Jenny och Anders till Kassel. Då dom var borta hela dagen (dom kom hem igen kl 21.00) så hade jag barnen för mig själv. Vi har gjort läxor, och sen mest varit ute. Spelat badminton och andra roliga saker innan jag insåg hur mycket klockan var och att jag var tvungen att utfodra Jenny och Anders avkomma så de inte skulle förgås av svält. And so I did, utfodrade dom alltså. Tillslut insåg jag att fastän det fortfarande var ljust ute så var det läggdags och vips (jo men det sa nästan vips) så låg de små liven i sina sängar och allt var frid och fröjd.
Så kom Calle P hit och så var det inte så mycket mer med det. Han försvann just ut genom dörren (efter att jag tvingat honom att säga att jag var snygg ikväll) och nu ska jag sova så himla mycket så ni kan inte förstå. En dag utomhus gör en trött, och så ska jag ju trots allt upp och jobba imorgon. Efter 2 veckors uppehåll ska det bli roligt att komma tillbaka till jobbet. Att det även är måndag imorgon, och alltså mamma-pappa-barn-träff gör ju inte saken sämre!

Marika!! - Vill du ha ett par converse får du säga vilken färg och strl så fixar jag det i veckan. Men det är lite bråttom så skynda, skynda. Skriv även vilken färg du vill ha om det första inte finns. Fattar du? Eftersom det förmodligen är rätt utplockat.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!