Dag 22 - Så här kommer jag vara som gammal

Jag har väntat lite med den här "utmaningen" på flit.
Det heter med flit va..
i alla fall. Jag har väntat med den eftersom jag inte vet vad jag ska svara. Jag är 22 år och jag vill för tusan inte tänka på att bli gammal. Jag vill överhuvudtaget inte bli gammal, alls.

Men måste jag bli gammal (och nu pratar jag ju inte om att jag vill dö ung, absolut inte! Jag vill bara inte.. Bli gammal.) så vill jag bli som min aehtj-aahka. Lille farmor.



Så jag måste svara på det sättet.
Jag vet inte hur jag kommer att vara som gammal (förmodligen jättekort, jätterynkig och ha jättetunt hår. Hoppas åtminstone jag fortfarande är trevlig. Och snäll och en sån tant som alla tycker om.) men jag hoppas att jag kommer bli som min aahka Gunhild.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!